.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
1000ميلياردتومان اعتباربراي بزرگراه تهران شمال

 ميليارد تومان اعتبار براي بهره‌‏برداري سريع‌‏تر آزاد راه تهران- شمال اختصاص يافت.
به گزارش ايلنا، مهندس قهرماني، معاون عمراني استانداري مازندران، در جلسه كار گروه شهرسازي و معماري استان، با بيان اين مطلب، افزود: حاشيه دريا و مسايل آن از اهميت خاصي براي ما برخوردار است و در طي سفر رييس جمهور تلاش مي‌‏كنيم سازماني به عنوان ساماندهي عمراني ، متولي و همه كاره درياي خزر شود.
وي، با بيان اين كه سواحل دريا بايد آزاد شود، گفت: خارج شدن سواحل دريا از انحصار افراد حقيقي و حقوقي ، از اين فضا براي امور عام المنفعه توريستي و تفريحي استفاده خواهد شد.
معاون عمراني استانداري مازندران، ادامه داد: با انجام اين كار كميسيون‌‏هاي مربوطه از واگذاري هر نوع مجوزي در حاشيه درياي خزر براي استفاده‌‏هاي غيرتوريستي، تفريحي و عمراني خودداري خواهند كرد.
مهندس قهرماني، با اشاره به طرح آزاد راه تهران - شمال، گفت: با توجه به اين كه 10000 ميليارد تومان اعتبار براي اجراي اين طرح در نظر گرفته شده، اميدواريم در اسرع وقت شاهد به پايان رسيدن اين پروژه باشيم.
وي، ادامه داد: همچنين وزارت راه و ترابري براي تسريع در اجراي اين پروژه، انجام عمليات در منطقه 4 و 1 ، دو منطقه‌‏اي كه به تهران و مازندران وصل مي‌‏شود را تقبل كرده تا 18 ماهه مورد بهره‌‏برداري قرار دهد.
معاون عمراني استانداري مازندران، تاكيدكرد: ضمن فراهم كردن مصالح كار، اميدواريم مشكل تملك اراضي را براي اين طرح حل كنيم؛ زيرا اين بزرگترين طرحي بوده كه براي شمال پيش‌‏بيني شده است.
قهرماني، با اشاره به برخي ساخت و سازهاي بي‌‏رويه در حاشيه آزاد راه تهران- شمال، اعلام‌‏كرد: خود را متعهد مي‌‏دانيم با جلوگيري از اين معضل ، به ساخت و سازهاي عام‌‏المنفعه كه ثروت، رونق و اشتغال را براي عموم به همراه دارد، كمك كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.